Rehabilitacja

Po czym poznać dobry gabinet rehabilitacyjny?

Po czym poznać dobry gabinet rehabilitacyjny?

Coraz częściej korzystamy z rehabilitacji. Nic dziwnego, skoro jest pomocna przy tak wielu schorzeniach. Niestety polska służba zdrowia nie zawsze jest w stanie zapewnić nam rehabilitację w ramach NFZ, a nawet jeśli uda nam się dostać na listę pacjentów, to półroczny lub roczny czas oczekiwania potrafi skutecznie zniechęcić. Dlatego coraz częściej sami płacimy za rehabilitację i korzystamy z prywatnych klinik lub gabinetów. Jak wybrać najlepszy ośrodek? Liczy się nowoczesne wyposażenie czy przygotowanie zespołu? Na co zwrócić szczególną uwagę? Podpowiadamy!

Gdzie szukać gabinetu rehabilitacyjnego?

Pierwszy dylemat, z jakim trzeba się zmierzyć, to wybór samego gabinetu. Gdzie go właściwie szukać? Na pewno warto zwrócić uwagę zarówno na kliniki, jak i gabinetu znajdujące się w niedalekiej odległości od naszego miejsca zamieszkania. Dzięki temu nie będziemy musieli marnować czasu na zbyt długie dojazdy, tylko poświęcimy ten czas na rehabilitację. Szukać możemy na kilka sposobów – przez rodzinę i znajomych, przez Internet, przez lokalne ogłoszenia w gazetach lub po prostu rozglądając się wokół siebie.

Jakie cechy ma dobry gabinet rehabilitacyjny?

Niektórzy oceniają gabinety oraz kliniki rehabilitacyjne po samym opakowaniu, a to ogromny błąd. Najlepszy i najdroższy wystrój nie świadczy przecież o tym, że w danym miejscy rehabilitacja warszawa żoliborz jest najlepsza. Na co w takim razie zwrócić uwagę? Na pewno na personel. Aby rehabilitacja była skuteczna, musi być prowadzona przez wykwalifikowanego i doświadczonego rehabilitanta. W dalszej kolejności należy już zwracać uwagę na sam gabinet, jakie wyposażenie oferuje, czy ma odpowiedni sprzęt do ćwiczeń, zajęć, czy masażu.

Na co jeszcze zwrócić uwagę?

Jeśli chcemy mieć stuprocentową pewność, że dokonaliśmy dobrego wyboru, możemy poszukać opinii o danym gabinecie. W tym przypadku Internet okazuje się niezastąpiony. Wystarczy wpisać nazwę gabinetu lub jego adres, a szybko ustalimy, co o nim mówią byli lub obecni klienci.